Présenté par Blogger.

Mojo Monday Sketch Challenge

Re-bonjour!

Deuxième publication aujourd'hui, pour le défi Sketch de Mojo Monday. J'a-d-o-r-e les défis, alors de temps en autre (et surtout quand Monsieur travaille!), je m'amuse avec ces contraintes, et ça permet de découvrir de nouveaux aspects du scrap, non? Ma bête noire, c'est de créer sans sketch, alors vous ne serez pas surprise d'en voir souvent!

Well, hello again!


Second post of the day to be just in time with this week's sketch at Mojo Monday. I L-O-V-E challenges, since it helps you discover and improve your scrap skills, and it's fun (especially while Mr. is at work lol)! I'm so lost when creating without a sketch, so don't be surprise, I'll try to correct this with more and more sketch challenges :)

Mojo Monday Sketch Challenge

Ma carte / My card


étampe Chinese Tilda de Magnolia
Copics (R81, R83, R85, R89, E000, E00, E11, E13, E35, E37, E29, E08, W1, W3, W5, E31, E33, E35, E37, YG91, YG63, YG67, G94)
Encre Distress Walnut Stain
matrice de découpe Standard Circle Large de Spellbinders



Vous pouvez retrouver tous ces éléments à la boutique Art du Scrapbooking juste ICI. Merci du coup d'oeil!

You can find all you need to recreate this card just here at Art du Scrapbooking's easy and simple online store! Thanks for stopping by :)



Aucun commentaire